ایمپلنت 1403 با هزینه 1385- ایمپلنت ارزان شد

ایمپلنت 1403  با هزینه سال 1385 مگه میشه ؟!

ایمپلنت دندان، که امروزه بسیار محبوب و همه‌گیر به عنوان یک روش درمان دائمی برای رفع بی دندانی دهان است.

 امااااا ….!

همین درمان دائمی و محبوب که بسیار هم پرطرفدار است یک مشکل بزرگ دارد!
 
ایمپلنت دندان

هزینه……؟؟……!

پول برای درمان ایمپلنت
بله!  هزینه بالای این درمان باعث شده بسیاری از افراد، با وجود اینکه درمان ایمپلنت بهترین انتخاب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته‌اشان است، از انجام این درمان منصرف شوند.
امروزه خیلی از افراد به دلیل هزینه‌های بالای دندانپزشکی درمان لازم دندان‌های خود را به بعد موکول کرده و یا حتی فراموش می‌کنند .
تا دیگر چاره‌ای جز رفتن به دندانپزشکی و کشیدن دندان‌هایشان نداشته باشند.

 اما! باید بدانید

   هرچه زودتر اقدام کنید و بداد دندان‌هایتان برسید هزینه کمتری برایتان دارد . به هرحال برای داشتن هرچیزی باید هزینه ای پرداخت کرد و چی مهم تر از دندان که در زیبایی و در گوارش تاثیر بسیار زیادی دارد.

لازم به گفتن است که، خرج نسبتا زیاد ایمپلنت خیلی بهتر از این است که با هزینه کم تر درمانی انجام شود که مشکلاتی برای شما به وجود بیاورد.
    مثل پروتز های دندانی که خیلی وقت ها لق میشود و یا آنقدر سفت که باعث زخم لثه می شود.  در نتیجه استفاده طولانی از این پروتز های دندانی تحلیل لثه زیادی را به همراه دارد که این یعنی نابودی استخوان و لثه شما….
پس ما برای راحتی و نداشتن مشکلاتی از این قبیل، تصمیم گرفتیم به جای اینکه شما مجبور به انتخاب این روش درمان ها بشید همان درمان درستی که مناسب شماست انجام دهیم .
Dental implant

 میتوانید در کلینیک دندانپزشکی دکتر کثیری واقع در پردیس به مدت 4 الی 6 ماه پرداختی های خود را انجام داده. تا درمان ایمپلنت دندان را با بهترین متریال از بهترین برند روز دنیا را انجام دهید.

به این صورت که بعد از مشخص شدن طرح درمان، شما نیاز به عکس تخصصی از ناحیه دندان از دست رفته‌اتان دارید. این عکس در کلینیک ما قابل انجام نیست و باید در مرکز مخصوص آن تهیه شود.
بعد از گرفتن عکس و تماس با همکاران ما در کلینیک، روز جراحی شما مشخص می شود.  اولین پرداختی شما به عنوان بیعانه  برای ثبت شدن نهایی نوبت از شما دریافت می شود که مقدار پرداختی به میل شماست.
در روز جراحی نیاز است 30 دقیقه قبل به کلینیک مراجعه کرده تا پرونده‌‌اتان تکمیل شود.  همکاران ما شما را برای جراحی (ایمپلنت) آماده کنند.

دومین پرداختی شما، 30% از مبلغ کل درمان می باشد.

 که پزشک مربوطه به شما در روز اول  اطلاع داده است و در پرونده ثبت شده است. دریافت می شود و تا پایان مدت درمان شما تغییر نمی کند.
ایمپلنت دندان یک درمان چند مرحله ای و زمان بر است.
  •  کشیدن‌بخیه
  • چکاپ در مدت زمان های متفاوت
  • قالبگیری
  • در آخر برای تحویل روکش های خود نیاز است که مجدد به کلینیک مراجعه کنید.
     در نتیجه، شما باید پرداخت‌های خود را در نوبت‌هایی که برای شما گذاشته می‌شود انجام دهید.
این بازه زمانی به طور معمول بین 2 الی 3 ماه می باشد اما ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم، که حداکثر پرداخت های خود را مدت 4 ماه  انجام دهید. (در صورتی که ایمپلنت های شما بیشتر از 4 واحد باشد این بازه زمانی تا 6 ماه هم متغیر است)
تا شما را از نظر اقتصادی و پرداخت هزینه ها آسوده خاطر کنیم تا  بتوانید درمانی که مناسبتان است را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

اسکرول به بالا