Dental ceramic laminate

لمینت سرامیکی

طراحی لبخند به کمک طراحی دیجیتالی از لبخند شما برای شمالبخندی بی نقص به وجود می آورد.

لمینت دندان برای ازبین بردن ایراد های ظاهری دندان مثل تغییر رنگ ، شکستگی ، بد فرمی و… انجام می شود

Dental ceramic laminate

«لبخند زیبا» اولین و بیشترین دغدغه ای هست که افراد به کلینیک های دندان پزشکی مراجعه می کنند، زیبایی دندان ها یکی از مهمترین عوامل زیبایی چهره  و افزایش اعتماد به نفس است. یکی از روش هایی که طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است، لمینت دندان می باشد. لمینت می تواند کاربرد و مزیت های متنوعی مانند تغییر رنگ دندان ها، ترمیم لب پر شدن و ترک خوردگی یا شکستگی دندان ها، اصلاح فاصله جزئی بین دندان ها و غیره داشته باشد.

Dental veneer composite

کامپوزیت دندان  یکی دیگر از روش هایست که  برای زیبا تر کردن لبخند انجام می شود و طرفداران بسیاری نیز دارد، کامپوزیت دندان یک روکش عالی ، مقرون به صرفه ، با دوام (5 تا 7 سال) و کارآمد برای ترمیم مشکلات جزئی دندان و اصلاح طرح لبخند است

Teeth bleaching

بلیچینگ دندان نیز از دیگر روش های زیبایی دندان است. این روش اما برای براکسانی بیشتر توصیه می شود که از نظر ظاهری و مرتبی دندان هیچ ایرادی دندان هایشان ندارد، فقط با رنگ دندان هایشان مشکل دارند.

لمینت های مراجعه کننده برای فک بالا و پایین که لبخند ایشون رو چند برابر زیبا کرده
لمینت های مراجعه کننده برای فک بالا و پایین که لبخند ایشون رو چند برابر زیبا کرده

زمانی که دندان بنا به دلایلی از نظر ظاهری شکل یا رنگ مناسبی ندارد، می توان با کمک ونیرهایی مانند لمینت دندان عیوب را پنهان کرده و یا شکل زیباتری به دندان بخشید.

مطابق نظرسنجی ها میزان آگاهی مردم از این پروتزها از سال 2015 تا 2022 نزدیک به 70 درصد افزایش پیدا کرده و همچنان رو به رشد است. این یعنی قرار است تا سالیان سال از لمینیت ها برای اصلاح لبخندهای بیشتری در سراسر جهان و مخصوصا در کشور ما استفاده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا